Friday 6 May 2011

السلام عليكم




             Muhammad Ammar Fitry Abd Rahaman,..adalah full name i,.(juz call me 'fit' or 'fitry' kayh  ^_^..)urm,...umo pown msyeh setaon jagung agik,still 16 (06.03.95'),...msyeh numpang umah mak-bapak,..stay at yp,batu pahat,.Student smk yong peng,.,seorg yg agak pelupa sedikit,.kut?,.sentisa tenang dan sabar menghadapi liku-liku hidup sepnjang bersama ketidak-seimbangan mental membew2.,.tinggi urm,.hundred seventy something,.*TAHUKAH ANDA,.?ammar fitry adlah seorg yg syepet,...kah3,..hurm,,>>>Yang i merepek memanjang nie sebenornyer bio (ad agik citew psal riwayat hidup i,..tpi xda nafsu nk mnulis,... )HA-ha,,...n wat more importnt thing is I am muslim,n proud of it,..
..............................................................................................
''A small Dot can stop a Big sentence. But few more Dots can Give a continuity.Amazing But true ';suatu pengakhiran tidak mustahil menjadi suatu permulaan yang baharu''... "

YA-ha,....
so,this is it,..the ''permulaannya,...''
t's sumthing dat u have to find out urself!..i have a good life so far...thnx to ALLAH , coz of him we can stil' bow to him (err,...and oso d other thing like,.u know,. berfesbuk),.chee,....and i've intended to put it dat way until.. forever..insya allah..i am still..really2 not(yet) totally blank...(YA-ha,...).

~Life is a waste of time and time is a waste of life, so waste your time and have the time of your life !~YA-ha,..

Urmm,,.napping is stil my number one passion,but at this moment..i need to pretend dat it's not in my top priority(coz' of trlalu banyak,banyak,banyak,banyak,banyak projek assigned for me..(hadoih..i'm in menyengkang mata right now hik,hik,hik..)..and the most important thing is..i am 16!!which means i am a grown guys!(guys??whut a word.*sigh*...)....dan juga taon nie saya amek subject2 yang pelik&aneh(physics,add math,chemist,(bkan susah sgt pown..wakakakakaa..(YA-ha..)agik 1,.saya suggest kan especially ntuk membew2,kawan2,dan sahabat2 handai do not study HARD,tetapi study SMART...ahaks,,(why are u laughin')..'' girl '',i mean it,..!!

err,.waitasecond,.guess,saya sudah terlebih intro d'sini,.ngeh3,
selalunya saya post note at Pakcik Muka Buku,.TAPI,.!!,.hehe,.ad tapinya,oleh kerana 
saya sudah ada Vlog,so sekrang 
saya akan mulakan proses memindahkan note-note tersebut dan memeriahkan lagi VLog saya,.yihaa~huhu,.actually,saya ahli komuniti vlogger yg baru d'sini,dan sedang iri hati dengan rakan2 vlogger yg mempunyai vlog yg 
gorgeous 'n' ghempax ...!!!!

   hee,.so,sayangilah saya seperti anda sayangi  vlog rakan anda yang lain,. ^_^

No comments:

Post a Comment