Tuesday 29 November 2011

Alhamdulillah

As'salam,..alhamdulillah,..

      Handphone aku baru hilang beberapa hari lepas. :D
handphone ue Abdul Rahaman Salim yg belanja awal taon nie,.
  thnx abah <3,thnx abah untuk segala yg abah belanja selama ini, n segala yg abah ksik,termasuk la
duit syiling doposen yg tjumpa at tepi pintu bilik abah ptg tdy,.hehe(ta sempat na minx izin tdy),. :P

Urh,.Kimora dtg malaysia,.?
wahh,..fab dan gojes,..
an bagus lao pihak tourism malaysia tnjukkan pada beliau jalan2 kew masjid2 negara or surau2 negara,
niyh tidakk,.abeh sumew club2 depa pi lawat,FAIL. . . .

HAHA,.oke,.byk bndew agik aq na taip at keyboard niyh,.u'all baca jew oke,.

  Accelli,aq na renovate bilik aq yg 'cantek' ue :)
mcm besew la,.xd bajet,.humph,.xpew,.kita gunakan kreativiti ,
duit bukan segala yer,kann,.?
first thing yg aq nk buat,.buang semua baju yg aq x kenali,.
chee,.nie antara masalah yg kritikal,.kadang2 pki skli da ilang ntah kemana baju yer,
SETAHUN KEMUDIAN------->Tadaaa,..!!
jumpa balik baju yg "baru" beli ue,.dan,sudah tak muat . . . . . . . . . .  .  .   .   .   .      .      .   .     .
so,kene buang :D

dan 2nd thing,aku nak buang almari aku yg da mcm hasil seni pablo picasso ue,


3rd thing,aku nk letak hammock at bilik aku,.
boleh or x boleh,aku x kira,.nk letak jugakk,.muahaha,.

   








   oke, tamat carutan aku kali nie  :D
aku nk mula berangan nga baring2 at hammock ngan my sweetheart at Bali . . . <3




          indahnya dunia ,.................

No comments:

Post a Comment